Hm..?

Publicerat: 2008-10-31 Kl: 22:28:59 | I kategori:

Nyss kommit hem från festen. Själv. Mange är kvar. Jag stod inte ut längre. Jag nykter, dom andra fulla, nej det går bara inte. Vet inte vad som hänt med tjejerna? Ni är så nyfikna på mig och graviditeten men ni "vågar" tydligen inte prata med mig (?). Vad är det för fel? Ska jag gå fram och dra upp tröjan och se sjukligt nöjd ut, eller ska jag gå med krökt rygg och se plågad ut? Pratar ni med mig då? Jag hade jättekul som satt där i fåtöljen och tittade när ni spelade pyramiden och blev fullare och fullare. Nej, tråkigare fest har jag nog aldrig varit på. Men nu vet jag, av vissa blir man alltså utfryst av när man är på smällen.

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Angelica

Om det var björns fest du menade så skulle du varit kvar tills jag kom, ;) Då kunde du ha varit med mig :) Läst igenom din blogg... fan vad kul det låter med magen som växer :) Jag är dåligt nyfiken... Ni får komma hit någon dag och umgås :) skulle vara kul... Ha det så bra Kram!

2009-01-12 @ 20:02:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback