Hur ska nu detta gå?

Publicerat: 2008-10-31 Kl: 17:12:22 | I kategori:

Vaknade till väckaren imorse. Klockan 7 närmare bestämt . Skulle på den berömda arbetsintervjun som jag nästan skitit ner mig av nervositet. Tittade ut genom fönstret och får se snöstormen. Snön blåste vågrätt och vi vet alla hur det känns när ansiktet möter stormen. Inte så speciellt skönt. Hårsprayen var min bästa vän. Efter intervjun var det dags att hjälpa Madde och flytta. Kämpigt men det gick fortare än jag trott. Skönt. Nu sitter jag och laddar inför festen hos Björn. Eller ja, laddar och laddar. Ska jag vara helt ärlig så är jag snortrött och ser inte direkt fram emot att se en drös med folk fulla när jag själv inte får dricka. Vi får se hur det går, det blir nog trevligt! :)

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback