Sådärja

Publicerat: 2008-10-30 Kl: 23:19:00 | I kategori:

Min "förstfödda" Wilma (katten) har äntligen fått börja vara utomhus SJÄLV vilket hon uppskattar. Anna-Karin var här igårkväll efter jag kommit hem från jobbet och bevittnade det hela. Katter är ju till för att vara ute men efter att min förra katt blev överkörd bara 1 år gammal så blev jag smått skrockfull. Det var svårt att sluta sörja.
Det är en smått spännande vecka det här. Halloween och hela skiten. Måndagen var helt amazing, får se om fredagsmorgonen blir lika amazing eller rent av katastrofal. Ska på fest imorrn (haha). Det känns väl sådär. Kan ju inte dricka men kanske blir skoj ändå, who knows? Nej nu ska jag ta och snutta kudden så man inte ser sådär knarkbitchig ut imorrn.

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback