En vinst!

Publicerat: 2009-12-31 Kl: 16:53:02 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Oj, gick nyss in på Anna-Saras blogg och såg att jag vunnit en blogdesign. Vad glad jag blev!
Igår fyllde mamma 50 år så vi kidnappade henne på morgonen och körde upp hon till Södra Berget där hon skulle få gå på spa. Blev väldigt lyckat. Sen åt vi tårta och gick ut och åt på resturang på kvällen. En jättetrevlig dag. Nu ska vi snart ner på stan och jag ska hämta en klänning hos morsan som jag ska ha på mig ikväll. Sen ska vi hämta herr Åslund och fira in nya året hos Jörgen och Sofia. Ted ska sova över hos farmor Brittan.



Gott nytt år allihopa!

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Lisa Walker

<kom hit via annas blogg, grattis till vinsten :)



Jag måste bara fråga, hur kommer man på att döpa sin blogg till duskaintemedpawillys? :P haha, fick mig ett litet gott skratt där!

2010-01-01 @ 11:13:38
URL: http://lisawalker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback