God Jul!

Publicerat: 2009-12-24 Kl: 13:30:00 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Idag är det julafton, Jesu födelse. Dagen ska ju egentligen börjas med julbön och annat mys men här hemma har jag stressat och jäktat för att dagen ska gå ihop och alla ska bli glada. Känner mig lite som Karl-Bertil Jonsson faktiskt. Ska strax åka med pappa ut till brosan, ute i Stornäset. Där ska jag låna brorsans bil och gasa järnet till stan och hämta mamma på hennes jobb. Sen hem till henne där hon ska göra sig i ordning och efter det blir det järnet till mormor i Skönsberg sen slutspurt ut till Stornäset där vi äntligen ska få sätta oss ner och äta julemat, vegetariskt för min del. Synd att inte fler äter grönt. Världen hade sett mkt bättre ut då. Nånstans där emellan hoppas jag att vi får se en liten del av Kalle. Det ÄR tradition. Lite senare ikväll kommer Mange och Ted ut och joinar oss ute i Stornäset. Dom ska först fira med Manges familj. Det här kommer bli en lång och händelserik dag känner jag på mig.



Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback