Halt och kallt.. men oh så vackert!

Publicerat: 2009-12-16 Kl: 18:06:02 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Ja det är himmelens kallt nu och halt men när hade vi så här mkt snö senast? Det är så vitt och vackert. Riktig julstämning. Jag vet vad Ted kommer bli när han blir stor. Elektriker! Han är på alla kablar hela tiden. Ålar sig fram hur fort som helst. Han ska fixa och dona och smaka på kablarna. Dom godaste kablarna sitter i högtalar-stativen. Han blir ledsen och förbannad om man ställer någonting för dom, som han inte kan flytta på. Herregud vilken energi vår lilla pojk har. Dom små tänderna kommer fram mer och mer, hoppas dom ploppat fram till julafton.
Pappas granne är med i programmet "Halv åtta hos mig" ikväll. Det måste jag kika på. Alltid kul att se sina "hoods" på tv. Verkligheten kan vara tråkig ibland.
Jag saknar Mange så mycket att jag avlider. Måndag, tisdag och onsdag har han jobbat från 9 på morgonen till typ 2-3 på natten. Superduper jobbigt.. Det är körningen till Östersund som tar sådan tid. I timtid har vi varit ifrån varandra i 2 HELA dagar. Tack och lov är han ledig torsdag-fredag. Det är bara att stå ut dom här sista timmarna nu. Jag och Ted har klarat oss jättebra och haft jättekul men det är bra ensamt utan Mange, mitt hjärta.


Mina favoriter på BB, snart 7 månader sen.

Over and out
M







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback