Otur, eller vad?

Publicerat: 2009-12-14 Kl: 08:54:51 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Igår var en sån där dag då man slår sig och snubblar på precis allt! Jag trodde jag skulle bli galen. Dagen började med att jag råkade bita av skägg av Mange (hur lyckades jag med det!?). Sen när jag skulle ta ut lite kläder ur Ted's byrå då fick jag nästan tv'n och byrån över mig. Har ont i långfingret och foten idag. Gick sen in i en sängknopp (som jag tydligen inte såg?) så jag fick ont i armvecket. Snubblade på mattan i sovrummet. Förlorade en fajt mot Mange (så irriterande). Egentligen började det på lördagen när jag satt i köket och en tavla bakom mig rasade rakt ner i golvet så det blev glas över hela köksgolvet. Undra hur den här dagen ska gå? Mange ska snart iväg och jobba till typ kl 23 ikväll, hoppas jag inte har massa otur idag också.



Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback