Planerande

Publicerat: 2009-12-29 Kl: 21:00:30 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Det här med planerande kan göra mig helt galen ibland. Vissa gånger känns det som att allt hänger på mig, att jag ska ordna just den grejen, fast jag redan har 1000000 saker att tänka på och göra. Riktigt frustrerande. Ett exempel; mamma fyller 50 år imorrn och vi har ordnat en massa roligt för henne. Just nu är jag butlern som ska köra (i denna jäääävla halka). Mange jobbar och börjar 2 i natt så vi vet inte riktigt när han kommer hem imorrn, allt handlar om hur mkt lastningar han har. Idag kom han hem 9 på morron så jag trodde det skulle bli så imorrn också men för att vara på den säkra sidan så har han lånat en bil i natt så jag ska kunna ha våran imorrn. Mammas första överraskning börjar 10 imorrn så jag måste ut till Alnö och hämta brorsan innan. Vilket körande! Men det ska nog gå bra, det är trots vår kära moderjord som fyller år. Bilbarnstolen vi har är fastmonterad i våran bil, just därför måste jag ha vår bil imorrn. Så är det! Ted är så himla söt nu i sina två små tänder, dom kommer fram mer och mer. Sen så står han på alla fyra nu och typ "juckar", haha! Sen så vet han inte hur han ska ta sig framåt. Men han typ "ålar" sig fram runt i hela lägenheten utan problem, det är just själva krypet som inte funkar än, men det kommer. Han kan sitta nästan helt utan stöd, duktig ponke. Sen så har han blivit väldigt mammasjuk. Han säger "maaamaaa" jätteofta, så fort jag går ut ur rummet. Säger även lite "paap..a". Så himla gulligt! Vårat hjärta <3



Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Anna

Goddagens! :) Du är vinnaren i min tävling om en valfri design till din blogg! Mejla mig med dina idéer kring designen, bifoga bilder du vill ha med och glöm inte att skicka med inloggningsuppgifterna :) God fortsättning och gott nytt år! Kram Anna!

2009-12-31 @ 11:46:16
URL: http://annasara.net
Postat av: Jen

Åhh gumman du verkar ha fullt upp, men ikväll tycker jag att du ska ta det lugnt och mysa in det nya året;) Gott nytt år gumman :D Kramar

2009-12-31 @ 14:25:29
URL: http://jefinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback