Ryamattan är vårdad

Publicerat: 2009-12-18 Kl: 00:12:03 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Äntligen har jag fått mitt trasiga hår fixat! Var på Sax och Kam idag och en duktig frisör vid namn Angelica fixade till mitt hår så det blev lite rockigt och snyggt. Åh så skönt det känns. Mår jävulst dåligt efter att en annan frisör utförde en kemisk klippning på mitt hår. Hon hade i blekmedlet för länge så ett stort parti av mitt hår gick av och endast 2 cm överlevde tortyren. Men nu är det fixat i en snygg frisyr. Efter det var jag och Sofia på stan och jagade julklappar. Sen umgicks jag med mamma och nu har jag och Mange precis sett klart programmet om snusket Tiger Woods. Herregud vilken äcklig människa. Hur fan kan man vara otrogen mot sin fru och så pass länge!? Det handlade ju om flera år och massvis av kvinnor. Allt från luder till en som förlorat sin karl i World Trade Center-attacken. Finns inga ord för såna svin. Usch. Jag mår illa!



Over and out
M




Kommentarer
Postat av: Katrin

Kan du beskriva för mig hur man gör? Det är himla snyggt med snön :)

2009-12-18 @ 10:34:24
URL: http://kakatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback