Saffransbullar!

Publicerat: 2009-12-01 Kl: 22:16:37 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Fan vad trött jag är. Stressade iväg till City Gross idag och handlade massa bakingredienser. Gick så fort så jag trodde jag skulle få hjärtslag, huva. Men det var riktigt bra träning för kroppen. Himla skönt när man kommer hem och känner att kroppen har fått tagit ut sig, fullständigt! Man är ju rätt störd som ställer sig och bakar nåt man aldrig bakat tidigare. Till råga på det var Ted grinig, det har han varit hela dagen. Tror det är nån tand på G. Så jag har försökt roa han + baka, samtidigt. Det var inte så lätt. Resultatet på saffransbullarna blev bra, trots allt. Jag gjorde en specialare som jag såg i nån tidning, saffransbullar med kokosfyllning, supergott! Sen när Mange kom hem så for vi till Madde som fyller år idag, grattis! Vi fikade lite. Ted och Thea lekte lite. Jag fick äntligen se dom små kattungarna också. Herregud vad söta!
Dopet börjar närma sig. Börjar bli lite nervös faktiskt. Pappa och jag var i Birsta igår och inhandlade lite grejer. På fredag kommer min två vapendragare från Västerås, Anna och Viggo. Ska bli riktigt roligt. Dom ska sova här hos oss ända till måndag. Imorrn blir det ännu mera bak. Måste köpa nåt att ha på mig på dopet också, fan det är ju 50 pers som ska stirra på en!


Ted, Brittan och Thea!

En något misslyckad rulltårta. Hur fan rullar man såna utan att dom spricker!?

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Jen

Hej gumman:) Vad du står i, va duktig du är:) Mysigt det ska bli att få vara med på Teds dop på lördag :D Kramar

2009-12-02 @ 15:23:28
URL: http://jefinner.blogg.se/
Postat av: Viggo

Heja Macca!

Det ska bli så himla kul att få träffa dig igen och även de som man läst om; Mange, Ted, Bettan och hela baletten ^^ Gos

2009-12-02 @ 21:10:46
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback