Ted är döpt!

Publicerat: 2009-12-05 Kl: 20:43:40 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Idag var själva dagen. Vår lilla pojke skulle döpas. Tiden innan denna stora dag har varit enormt stressigt och krävt en himla massa planerande. Men det är det absolut värt. Stunden i kyrkan var så rörande. Jag tog mig knappt igenom dikten jag läste till Ted. Höll på att börja gråta under hela dikten, försökte "hålla det inne" men då blev jag skrattig istället. Jättejobbigt. Sen så sjöng brorsan världens finaste låt som han skrivit speciellt åt Ted, var otroligt svårt att hålla tillbaka tårarna då också. Herregud. Om jag väl börjar gråta, då GRÅTER jag. I mängder.
Fikat på Stornäset gick också jättebra. Alla gäster var så fina och snälla. Tack så mycket alla som kom och delade denna stora stund med oss! Ska lägga upp bilder här så småningom. Ska umgås med mina brudar nu!



Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Madde

Det gick ju skitabra! Såå fint dopet var =)

Tack för idag =) Kram kram

2009-12-05 @ 22:25:28
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: Viggo

Det var en underbar dag, tack så jättemycket för att jag fick komma :) Saknar er redan, pussa Teddy från mig <3

2009-12-07 @ 22:44:35
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback