Vintersolståndet

Publicerat: 2009-12-21 Kl: 20:06:26 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Nu har jorden gått tre kvarts varv runt solen. Årets kortaste dag. Vintersolståndet med andra ord.
Sofia har nyss varit här. Vi upptäckte nåt mystiskt när vi var ute och gick. Utanför min port är det en blodpöl, sen är det som små blodspår ut mot vägen, sen tar det slut. Djurvän som jag är blir jag jätteorolig. Tänk om det är en stackars hare eller nåt annat djur som vill ha hjälp!? Det är ju jättekallt ute också. Fan vad nervös jag blir..
Dagen i övrigt har varit bra. Fick ett fint paket av Viggo förut innehållandes en jättesöt haklapp till Ted. Vi invigde den förut så nu är den helt nersölad, precis i sin ordning. Fick även ett jättesött julkort av henne, tack gumman! Ted gjorde ett litet breakthrough förut. Han tog sig in i badrummet där tvättmaskinen var målet. Han slog på den och var helt fascinerad av den. Gullunge!






Over and out
M







Kommentarer
Postat av: Viggo

Vad härligt att present kom till användning ;)

Han växer ju så fort! :O Underbara söt-unge! God Jul och Gott Nytt År, hoppas vi syns snart igen :D gosar hela familjen

2009-12-22 @ 14:53:43
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback