White christmas

Publicerat: 2009-12-14 Kl: 19:24:28 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Det sägs att det kommer bli en vit jul, över hela landet. Åh jag hoppas att det stämmer. Det var ju flera år sen som det var vitt ute, på julafton. I alla fall här.
Jag och Ted lyssnar på lite julmusik nu, passar på när inte Mange är hemma. Han hatar nämligen julmusik..
En vecka kvar nu till julafton. Har inte handlat några juleklappar än. Jag som sa (förra julen) att jag skulle börja i oktober det här året. Skitsamma, det löser sig. Ska fixa det den här veckan. Vi såg på filmen "Baksmällan" igår. Herregud vilken rolig film! Kanonbra. Mange ringde nyss och sa att han var med i Östersunds-Posten. Det var tydligen 13 lastbilar som hade kört fast i samma backe pga all snö, och dom hade tydligen fotograferat just hans lastbil. Men jag hittade inget på deras hemsida. Är väl blind, eller nåt.



Over and out
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback