Hej spöke?

Publicerat: 2009-07-01 Kl: 15:39:55 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Spökar det eller what? Jag blir galen! Just när jag sitter här nu knäpper tv:n igång av sig själv flera gånger, stand by funktionen alltså. Sen så har en smirinoff-flaska (med kapsyl) öppnats av sig själv i kylskåpet så häromdan när jag skulle ta gurka och skiva på mackan så är den full i smirinoff. Himla gott, eller inte. Kombinationen kändes inte direkt bra så jag hade inte sån stor lust att smaka. Förra veckan när Mange jobbade natt då hoppade plötsligt Nicke (katten) ner från soffan och gick mot fönstret och satt sig där och stirrade rakt upp i luften som att någon stod där och pratade med han.. Det är riktigt sjukt för Nicke kommer alltid till mig när jag ropar på han men nu gick det inte ens att få kontakt med han. Ja jag vet inte vad det är som händer men fick ju reda på en seans i Västerås att jag har en tant vid min sida hela tiden som går runt med en hund. Det är en tant på farfars sida. Kanske är hon då? Eller så är det morfar men han brukar hålla sig hos mamma för där har det spökat rejält och ett medium har sagt till mamma att hon ska duka fram en kopp kaffe åt han när hon känner att han är där, haha! Läckert. Synd att vi inte har kunnat tagit reda på vem min lilla tant är, har frågat faster (hon är bra på sånt där) men den enda hon kan komma på som stämmer in på beskrivningen är farfars mamma men hon dog när hon var väldigt ung så vi vet inte så mkt om henne. Det visar väl sig så småningom. Fattar inte det där med smirnoff-flaskan? Ville hon visa ett dåligt partytrick eller? Lura i mig alkohol på morgonkvisten. Jävla tur att jag inte började äta av gurkan, var riktigt trött den morgonen så det hade mkt väl kunna hända.
Nu sitter jag här och väntar på att valpen ska vakna så jag kan amma han och sen börja göra mig i ordning för kvällen. Jag och Sofia ska ner på Gatufesten, ska bli riktigt roligt! Längesen vi gjorde nåt bara du och jag gumman, hihi!



Over and out
M




Kommentarer
Postat av: Anna

Tack för uppmuntran! :) Ja det är inge roligt det här längre, speciellt inte i denna extrema värme! :)

2009-07-02 @ 21:07:30
URL: http://annasara.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback