Ted 2 månader!

Publicerat: 2009-07-25 Kl: 10:13:00 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Idag blir vår lilla skatt 2 månader! Han är så himla gosig. Skrattar, jollrar, flaxar med armar och ben, han är så underbar!
Jag var och solade igår på stan. Läste om solariet jag solar i att man får bara sola i det max 47 gånger om året. Det innebär ju att man inte kan sola en dag i veckan. Man får offra 5 veckor om året att inte sola. Inte för att jag kommer sola en gång i veckan men det är skönt att vara lite brun och inte benvit. Det gick bra hos läkaren iaf, det var bara en fettknöl sa han. Även om han var från Tyskland och hade hemskt ful frisyr så lät han säker på sin sak. Fredrik och Susanna passade Ted medans jag var där och när jag kom hem och tittade på Ted så såg jag att man ser hur det där förbannade märket är intryckt. Inte så roligt. Men han är ändå sötast i världen vår lilla prins. Nu kommer faster strax med massa bebiskläder. Det uppskattas enormt! Tack!




Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Rockenroll morbror

Finaste Ted! :)



2009-07-25 @ 15:05:13
URL: http://www.pledgeband.com
Postat av: sofia

sötis prinsen dårå :D

2009-07-25 @ 17:53:32
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback