Tennis <3

Publicerat: 2009-07-17 Kl: 09:18:46 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Efter att ha sett både Wimbledon och Swedish Open nu så har jag nästan avlidit av tennis-begär. Så igår kring ett-tiden drog jag och pappa och Ted iväg till Balders och spelade en timme. Men gud så skönt! Har saknat tennisen så mkt! Och jäklar vilket spel vi spelade ibland! Blev en jävla massa spring, trodde jag skulle avlida, haha! Nej då men nog kände man att kroppen fick arbeta. Såklart började det åska och blixtra och regna så vi åkte därifrån när vi nästan hade spelat en timme. "Ja hela stängslet är ju som åskledare!" sa pappa flera gånger. Det lät så himla roligt speciellt när han hade misslyckats med sina servar flera gånger på raken så han var sådär förlorar-arg när han sa det. Pappa är så söt! Mange blev också sugen att spela tennis så han och Åslund åkte och spelade efter hans jobb. Medan dom spelade tennis satt jag och zappade runt på tv:n. Hade sjukt tråkigt och var supertrött men kunde inte somna. Fastnade på SVT2 (kanalen jag aldrig tittar på). Det var ett program om smarta djur. Det var bland annat om hästar. Vissa hästar visar inte att dom är rädd fast dom egentligen håller på och dör av rädsla! Hade ingen aning om det. Det var en hästpsykolog som mätte hjärtfrekvensen på olika hästar i olika övningar och vissa hästar visade verkligen att dom var jätterädda medans vissa gick igenom övningen utan att visa några känslor alls men hjärtfrekvensen var skyhög! Dom gick igenom övningen pga att dom litade så mkt på sin ryttare. Jävulst smarta djur. Konstigt egentligen eftersom hästars hjärna bara är som en ärta har jag hört.. (?) Det tänker nog inte ryttare på.
Undra vad man ska hitta på idag då? Barnvagnen är i bilen och bilen är på Manges jobb så det suger ju ordentligt. Att vi aldrig kommer ihåg att ta ur den ur bilen! Åh vad less jag blir.. Imorrn ska jag till frissan iaf! Wiiho!



Over and out
M




Kommentarer
Postat av: Angen & Algot

hihi!

ja jag har gjort lite då och då faktiskt..i början då man ammade =)

2009-07-17 @ 10:15:52
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback