.kiss. kiss. kisse-miss.

Publicerat: 2009-07-03 Kl: 15:02:56 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Äntligen lite regn! Just nu småregnar det, gud så skönt med frisk luft. Det kan gärna få vara så här nån/några dagar sen kan värmen få komma tillbaka, men inte lika varmt som det varit men typ runt 24 iaf. Sofia och jag var ju på Gatufesten i onsdags. Vi hade jättekul fram till typ elva-tolv tiden, vet inte men jag hade bara aastråkigt då. Vi var inne i "växthuset" (Dalton's tältet) hela kvällen och där var det ju så satans jävla varmt och äckligt. Visst, vi träffade roligt folk och så men det är inte skönt att känna hur svetten rinner och få öl på sig så fort man passerar nån. När vi väl hittade en plats att sitta på så satt det två klimakterie-kossor brevid oss som pratade om hur dåliga deras karlar var. Det var ju oundvikligt att lyssna på och helt plötsligt får jag öl över hela axeln, guuuuud vad mysigt. "Det kunde man ju ge sig FAAAN på!" sa jag. Nä satan vad less jag var. Jag tror man måste vara riktigt ordentligt grisfull för att klara av det där tältet. Vi får ta och styra upp nåt riktigt party framöver, gumman! 
Igår hände nåt tragiskt.. Höll på och dona på här hemma som vanligt och efter ett tag tänkte jag "men vart fan är Wilma?". Letade igenom lägenheten i två timmar för den tösen kan hitta dom bästa gömställena som man knappt själv kommer på. Men jag insåg snart att hon inte var i lägenheten.. "Fuck, vad fan gör man nu? Har hon stuckit till Bosvedjeskogen då är det ju kört, hon lär ju aldrig komma tillbaka då.." Så det var bara att ta på sig bärselen, sätta ner Ted i den och gå ut och leta. Vi gick runt här i området ett tag, hittade ingen katt. Sen gick vi tillbaka utanför våran port och jag tänkte att ifall hon ramlat ner från balkongen då lär hon vara i häcken här nere nånstans. Så jag böjde mig (inte så enkelt med 4,5 kilo på magen) ner och började leta i häcken. Till slut ser jag ett litet katthuve och det var Wilma! Jag ropade på hon också kom hon ut på en gång och jamade! Lillgumman min. Hon var lite blodig på näsan, men hon verkar inte ha gjort sig mer illa, tack gode gud! Katter har tydligen 9 liv? 8 hopp från balkongen till godo alltså. Nej fan, inge mer hopp nu då kommer hon snart se ut som en pannkaka med ölmage. Sen bar jag upp henne (inte lätt med Ted på magen) till lägenheten. När Mange kom hem från jobbet så stack vi till Bannsjön och badade, så satans skönt. Ted's farfar passade honom medans.








Over and out
M



Kommentarer
Postat av: sofia

ja vi får hitta på något mera och bättre party framöver gumman . =) kul att vi ändå gick dit och kikade på gf i onsdags iallafall ! <3 fina bilder det blev på oss.. du får skicka dom på msn till mign något.. puss

2009-07-04 @ 16:45:45
URL: http://sarasofiawistrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback