Back to UL (?)

Publicerat: 2009-07-30 Kl: 10:00:46 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Fick ett brev om att jag skulle till ultraljudsmottagingen i september häromdan. Blev skitnervös och trodde jag var gravid men det vet jag ju att jag inte är, haha! Ringde dit och dom sa att jag skulle komma dit för att prata om förlossningen med hon som grävde i puppan den 22/5. Varför det kan man ju fråga sig. Jag vill prata med dom som var med på förlossningen, jag har redan pratat med den där doktorn en gång. Vad ska vi prata om då? Hur Gatufesten var eller? "Det får du fråga henne om då, det kan inte jag svara på", sa ankan som svarade. Nej men så är det ju alltid, aldrig nån som kan svara på nåt känns det som. Jag och brorsan hälsade på pappa och fick till min stora chock se Martin Norberg som årets näck på tv! Han har gått i brorsans klass och dom har spelat i samma band. Måste ha brunnit för den karln. På väg hem från pappa höll jag på och köra ihjäl en kille. Han får skylla sig själv. Kom och sprang ut framför en garagehus i full fart. Dumma människa. Vissa har ingenting innanför pannbenet. Pappa ska filma på Oscar på fredag mellan 00-02. En väldigt känd DJ från Holland ska komma dit och dom på Oscar ville att pappa skulle filma det och människor som dansar, så gå dit och hångeldansa framför kameran alltid kul för oss nyktra att titta på efteråt, haha! Det ska tydligen läggas ut på deras hemsida sen.
I natt sov hjärtat från 22-07, helleluja! 




Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaah skrattar jämnt när jag läser din blogg, skriver så roliga uttryck ibland =D

ÅÅH Söööötnos lille Ted i mössan!! =)

Åsså Skurtan då YEAH haha!

2009-07-30 @ 20:46:22
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: Sanna å Stella

Va duktig du är på att blogga! Superkul att läsa=)

Det verkar ju funka hur bra som helst för er, skönt! Vi mår också toppen!

Så söt han är lilla Ted!

2009-07-30 @ 23:21:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback