Tjolahopp!

Publicerat: 2009-07-05 Kl: 12:06:16 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Igår var Mange på Gatufesten så Sofia och Tyra kom hit och umgicks med mig. Tyra är så sööt! Hon sprang runt och skrattade och lekte så Nicke (katten) blev rädd, hahaha! Han har aldrig träffat 2-3 åringar förut. Det var så roligt för Tyra gick fram skitglad till Nicke och började prata bebisspråk med han, då blev han så rädd så han fräste, då fräste Tyra tillbaka och skrattade, hahaha! Hon trodde att Ted var Thea hela kvällen men när jag sa att han hette Ted och var en pojke då bara tittade hon på mig. Ted fick träffa två flickor idag, Thea var nämligen här också med sin mormor så ett tag var vi rätt många här hemma. Det var jag, Mange, Micke, Brittan (svärmor), Sofia, Thea, Tyra och Ted. Thea och Tyra stod och tittade och petade på Ted, jag tror Ted blev lite kär där, haha!
Nej nu ska jag raca iväg och titta och det finns några tennistider idag, måste trimma kroppen och jag är så satans sugen att spela tennis igen, spelade i klubb och serien när vi bodde i Västerås men har inte tagit upp det igen nu när vi bor i Sundsvall. Sen så är ju Wimbeldon-finalen idag, det får vi inte missa!

Kusinerna Thea och Ted. Top Model nästa?





Over and out
M



Kommentarer
Postat av: madde

Näää va söt dom är kussarn, frän tröja Ted hade haha =)

Hahah Tyra är rolig hon =)

2009-07-05 @ 13:32:44
URL: http://madolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback