Orolig..

Publicerat: 2009-07-23 Kl: 13:49:52 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥


I tisdags körde jag Mange till jobbet eftersom jag skulle ha bilen. När jag hade släppt av han på jobbet så for jag och Ted till Barnens hus och köpte en sängmobil, Pingu. Ett riktigt bra köp! Sen gick vi vidare till Willys och handlade några delar, hejjade på Sara också, trevligt. Började få ont i kejsarsnittet (för att jag bar barnvagnen ut och in från bilen) så jag ringde Mange och sa det. Då kom han med stora lastbilen (han hade släp också, hihi) och hjälpte mig in med barnvagnen i bilen. Har världens bästa karl jag! Sen for jag och Ted hem. Satt upp sängmobilen, gissa en som blev helt tokig då. Ted blev så himla fascinerad av den. Låg och "cyklade" och pratade med den, haha!
Vid 6 for vi och hämtade upp Madde och Thea sen ut till Birsta. Madde hjälpte Mange och lasta ur det sista ur lastbilen. Sen åkte vi till Maxi och köpte en tårta sen racade vi bort till svärmor som fyllde år. Fikade lite där och så.
Efter det åkte Mange till jobbet och jobbade natt. Ted var så slut efter dagen så han somnade på en gång när vi kom hem sen sov han till typ 2 på natten.
Igår hände det inte så speciellt mkt. Vi tog det lugnt. Pappa och Fredrik var här och åt mat och lekte med Ted.
Snart ska jag iväg till vårdcentralen och titta upp knölen brevid örat. Är så satans orolig..



Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback