Årets första baaaad!

Publicerat: 2009-06-25 Kl: 23:19:11 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Känns så jävla skönt och säga att vi har tagit årets första havsbad! Idag har varit en händelserik dag. Först gick jag och Ted ända bort till BVC, Gilleberget. Dom 4-5 km tog 40 minuter, tycker jag är bra gjort för en som nästan nyss fött barn. Jag såg nästan ut som en tomat när vi väl var framme, inte så konstigt när man haft stekande sol på sig under hela färden. Superskönt var det iaf. Inne på BVC stängde jag och Ted in oss på toan för att byta blöja, amma.. Vi hade ju typ 20 minuter till godo innan vi skulle träffa sköterskan. Skrikandet brukar ju aldrig slå fel så jag tänkte gardera mig genom att amma och så innan, förra gången fick jag amma inne hos sköterskan för han blev så satans hungrig. Har varit lite nojjig om vikten och längden på busfröet sen gårdagen. Jag tyckte att Vickys lilla gobit såg mkt större ut än våran så jag trodde nästan att våran hade blivit en dvärg eller nåt. Men icke sa nicke. Sköterskan på BVC tyckte att Ted var en liten goponke och såg redan innan vi vägde och mätte att han var riktigt normal. Han vägde 4525 gram och var 54 cm lång, gick inte att bli mer normal. Härligt och höra. Sen provade hon hur han följde med blicken med en röd liten boll. Det tyckte Ted var roligt så han följde bollen med blicken sen skrattade han, så jävla söt! Vår lilla goooofis. Efter BVC for Mange, jag och Ted ut till Bänkåsviken och badade med Sofia och Thomas. Det var så satans härligt! Thomas och jag tog oss en liten tur med roddbåten också, himla roligt.
Nu sitter jag här själv vid datorn. Ted ligger och sover (peppar, peppar..). Mange är på jobbet. Han har jobbat natt nu hela veckan. Gud vad jag saknar haaan. Kom hem älskliiiiing!!







Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Anonym

har lite bilder på ted till dig. kan jag få din msn? kram johanna

2009-06-29 @ 22:42:28
URL: http://johannawistrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback