Efter regn kommer solsken..

Publicerat: 2009-06-10 Kl: 19:26:18 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Nyss kommit hem från Birsta. Jag, Sofia och Joanna drog våra ben där i typ tre timmar. Man är alltid lika slut efter en dag på Birsta, det beror väl på alla svettiga människor som är där och själva byggnaden. Ja det ser verkligen förjävligt ut i Birsta. Undra vad det är för en arkitekt som konstruerat det där. Det ser ju ut som kartonger alltihop! När vi gick på IKEA så såg vi att E4:an var avkapad! Såg hemskt ut. Dom ska bygga nån jävla tunnel just där, tror jag? Det stod i tidningen för nån månad sen att en karl ville bygga ett nöjesfält ute i Birsta, ovanför Bauhaus, undra hur det ska gå om han får igenom den idén. Det är ju jämt kaos i trafiken där nu, undra hur det skulle bli om det blir ett nöjesfält där också!
Igår köpte vi Maddes soffa som vi nu har ställt i barnrummet så nu ekar det inte där längre, skönt. Sen så såg vi film här. Vi såg "I taket lyser stjärnorna". Den var inte så bra som jag trodde att den skulle vara. Igårkväll vid 22 tiden ringde barnmorskan jag hade på förlossningen. Tycker det är oförskämt att ringa den tiden. Inte fan vill jag prata om min förlossning den tiden på kvällen när man är svintrött och ska gå och lägga sig! Hon skulle ringa i helgen istället, bra. 
Nu är Vicky inne på förlossningen, gud jag blir så nervös! Hon ligger i samma rum som jag låg. Kommer ihåg precis hur det var. Kämpa, kämpa gumman! Snart har du din prins i famnen :)




Over and out
M



Kommentarer
Postat av: joanna

Sötbilder.

Byxorna var ju det skönaste jag gått omkring i hemma. man kanske borde leva i dom dygnet runt? lovely!

2009-06-10 @ 21:36:53
URL: http://jo-annas.blogspot.com
Postat av: johanna

Mäh! Ringde hon kl 22 banrmorskan...knepigt! Fin han e!

2009-06-16 @ 12:42:44
URL: http://johannawistrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback