Hot, hot, hot..

Publicerat: 2009-06-29 Kl: 11:17:45 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Ja det är så satans varmt att man inte vet vart man ska ta vägen. Klagar egentligen inte men jag tycker synd om Ted.. Men det verkar gå rätt bra ändå, han sover och äter i vanlig ordning, lite mer hungrig ibland bara. Jag satt typ 20 min i solen igår och blev brun bara på den korta stunden, sjukt. Så var det då inte förr i tiden, då var man tvungen att sitta hela sommaren i solen för att få färg. Men det är ju andra tider nu, ozon-skiktet är extremt tunt så därför är solen mkt farligare och bränner på som en stekpanna. Hemskt egentligen.. Helgen har varit himla härlig, har varit ute hos Sofia och solat och badat, så jävla skönt. På lördagkvällen var vi ju på Lögdöfestivalen, men festival vill jag verkligen INTE kalla det. Blev riktigt besviken när vi kom dit. Det var en scen, några bord, jävulst med mygg och massa bondläppar på fyllan. Ja jag trodde väl inte att det skulle se ut som på Hultsfred direkt men va fan.. Lite klass kan det väl vara på grejjerna. Så det var tråkigt.. Fredrik's band Pledge var asbra. Det var hysteriskt roligt när det kom en tjej med barnvagn som hade typ ett bälte för att hålla ihop röven, hahahahaha! Allting kanske sprack sönder under förlossningen? Nej men huva, det hoppas jag inte för hennes skull, men varför har man ett bälte sådär för, och varför visar man upp det sådär? Kan nån förklara det för mig? Lägger ut en bild på det här nere. Nej nu ska jag snart gå ut på balkongen och sola lite!








Over and out
M




Kommentarer
Postat av: Anonym

Självklart kan jag ta på er alla tre....kan ni inte komma ut ngt till Bänkås så kan vi ta en fin utebild? kanske på bryggan? tex fredagem om solen skiner?

2009-07-01 @ 09:47:49
URL: http://johannawistrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback