Lördag

Publicerat: 2009-06-27 Kl: 08:54:12 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Igår var min faster här på besök. Ted fick fina byxor och en body av henne, det tackar vi så mkt för. Kläder behövs alltid. Sen så fick vi jordgubbar och blommor av henne. Efter att hon varit här kom svärmor ner och var barnvakt under kvällen så jag och Mange kunde åka ut och bada och grilla med Sofia och Thomas i Bänkås. Det var inte lika skönt att bada igår som det var under första badet, kanske för att vi badade sju på kvällen nu också? Men det var bra roligt iaf. Synd att det blåste bara. Sen grillade vi (Mange skötte grillen) och åt gott. Efter det blev alla svintrötta så vi gick ner till sjöboden och såg på "Den gröna milen". Gud så tragisk film, nästan så man började gråta. Sen racade jag hem oss eftersom Mange hade tagit sig nån öl. Hatar och köra bil när man är så trött.. Men man får skylla sig själv. Kom hem vid ett på natten. Matade Ted vid halv två sen somnade jag och vaknade igen vid fem för då var han hungrig igen. Jag blev också hungrig så jag åt och läste tidningen sen sov jag till typ kvart i åtta. Så man har sovit typ 4 timmar, helt i sin ordning. Nu ligger han här brevid mig i babysittern och "cyklar" med benen, så jävla söt. Vi ska ju åka ut till Bänkås idag igen typ vid 10-11 för det är ju så jäääääävla varmt (ska inte klaga) och steka och bada nån timme sen blir det att åka hemöver sen vid halv sju kommer mamma och Susanna hit och så ska vi samåka ut till Lögdöfestivalen och se brorsans band spela www.pledgeband.com blir nog trevligt. Ted ska ha på sig såna där söta hörselskydd, hihi! Måste ju skydda småöronen.






Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback