R.I.P Michael Jackson!

Publicerat: 2009-06-26 Kl: 00:38:17 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Skulle precis stänga ner datorn och lägga mig men gick in på aftonbladet.se och får läsa rubriken "Michael Jackson är död". Är så jävla chockad och ledsen nu! Han är/var ju king of pop för fan! Har gjort några av dom bästa låtarna i världen för att inte tala om alla dance-moves! Mamma och pappa hade LP'n av "Thriller" och jag minns att jag alltid fascinerades av omslaget till den när jag var liten, gör det än idag. Så jävla läckert med Michael och den där lilla tigern. Jag ritade av omslaget till den när jag gick i 9:an, fick MVG, inte illa pinkat. Sen blev man ju så rädd för videon till "Thriller" och introt till låten. Thriller-albumet är världens mest sålda album. För att inte tala om the "moonwalk", så klockrent.  Nu måste vi poppa Michael låtar hela natten.. *tårarna rinner*..



There's A Place In
Your Heart
And I Know That It Is Love
And This Place Could
Be Much
Brighter Than Tomorrow
And If You Really Try
You'll Find There's No Need
To Cry
In This Place You'll Feel
There's No Hurt Or Sorrow

There Are Ways
To Get There
If You Care Enough
For The Living
Make A Little Space
Make A Better Place...


Over and out
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback