Sunday*

Publicerat: 2009-06-07 Kl: 11:16:22 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Nu är det exakt 2 veckor sen min förlossning startade. Känner mig dålig som inte lyckades föda ut Ted ur puppiluran, ville så gärna uppleva den där känslan när man får upp sitt barn på bröstet. Men nu gick det ju som det gick, min livmoder kunde inte ge tillräckliga värkar. Frågade doktorn uppe på BB om det är nåt fel på min livmoder men det visste hon inte, hon trodde inte det iaf. Tydligen kan det bli sådär av en igångsättning. Eftersom det blev så dramatiskt så sa hon att jag kunde få flashbacks och bli "tokig" framöver men att det inte var nåt konstigt.. Tackar Gud för att det gick bra! Kunde ju ha gått åt skogen alltihopa.
Igår var vi i Birsta en sväng med Ted's mormor. Han fick en massa kläder av henne, tack tack! Strax kommer Ted's gammelfarfar (tror jag det blir?) och Ted's farmor. Klockan tre är det final i Franska Öppna, det blir en riktig rysare. Söderling mot Federer! Hoppas Söderling vinner, Sverige har ju inte vunnit Franska Öppna sen 1988! Skärpning!

    

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Madde

Hahaha de hade sett ut de, Ted med en hel fläskfié haha =D Hör av er om ni vill vila några timmar så har jag gärna gopojken =) Kram

2009-06-08 @ 12:37:05
URL: http://madolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback