Ted 1 månad idag!

Publicerat: 2009-06-25 Kl: 10:49:24 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Idag blir Ted 1 månad gammal, lillgubben.. Känns som det var igår man låg och kalvade. Han har börjat skratta och le när han hör min och Manges röst, sötfiiiis! Jag vill bara äta upp han :) Igår var jag och Vicky i Birsta med våra busfrön, himla trevligt. Satt och fikade och pratade skit. Vi tänker kanske hälsa på jobbet nästa vecka och visa upp våra mästerverk. Man fick ju 30% rabatt på bebiskläder på Lindex efter förlossningen, skitbra tänkte jag, men när man kommer in i butiken så inser man att det är fan bara bögkläder.. lite less man blir då. Det finns jättefina flickkläder men inget fräckt till pojkar. Man vill inte direkt ha fjärilar på ens pojkes kläder.
Högsommaren har slagit till den här veckan, undra om man kan gå med barnvagnen ända bort till Gilleberget idag? Eller är det för varmt? Varmt och skönt tycker jag, men undra vad Ted tycker? Han älskar ju iofs att åka barnvagn men hur fan är det med värmen och bebisar? Jag läste nånstans att man inte ska vara ute med sin bebis mellan kl 11-15 när det är varmt ute men man kan ju inte sitta inne heller och svettas till döds. Det är så jävla mkt tips och råd nu för tiden, jag skulle vilja ha lite tips från stenåldern, hur dom tog hand om sina bebisar då, skulle vara himla intressant. Jämföra liksom. Dom lär ju vrida sig i graven av skratt om dom får höra allt som sägs idag om bebisar.



Over and out
M
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback