BVC

Publicerat: 2009-06-12 Kl: 12:05:43 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Gårdagen var himla jäktig. Ted var vaken typ hela dan. Han lekte i babygymmet, fast han bara är 18 dagar gammal (?) och var hungrig typ varannan timme så jag sprang runt och fixade här hemma mellan varven, ingen vila, ingen ro. Halv fyra skulle vi vara på BVC och Ted somnade precis innan vi skulle dit (lyckat). Han blev såklart hungrig när jag väckte han så på BVC skrek han för kung och fosterland så jag fick mata han därinne hos barnmorskan. Det gick så bra så, gissa en som var bra nöjd efteråt? Vår lilla valp väger 4040 gram och är 51,5 cm lång! Han hade växt på sig och väger så pass bra att vi inte behöver komma dit nästa vecka och väga och mäta. Barnmorskan kommenterade även hans lilla dubbelhaka, haha! Ted är för söt, han är så söt att man bara vill äta upp han. Gooooofis! :D
Imorse duckade jag för ett skyfall, Ted började pinka när jag hade tagit av han blöjan. Sen började han även bajsa. Jag har verkligen turen med mig när jag byter blöjor, haha! Så nu blir det att köra igång en maskin med bajstvätt. Snart kommer Anna-Karin hit, ska bli riktigt trevligt.

Anna-Karin och jag förra året
      
Gatufesten 08          Party, party


Over and out
M




Kommentarer
Postat av: madde

tycker du tack=)

2009-06-12 @ 17:35:28
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: Angen

jadu..1 timme som längst kanske jag haft han där..vadårå?

2009-06-14 @ 19:59:07
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Anna-Karin

OMG! Vilka bilder!

Men det var nice som fan. Saknt dig.

2009-06-17 @ 12:09:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback