Fars dag!

Publicerat: 2009-11-08 Kl: 09:02:49 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Idag är det fars dag. Gick upp 05:45 imorse, precis som alla andra dagar. Skillnaden den här morgonen var att dom visade filmen Almost Famous (!). Undra varför dom väljer att visa den filmen kl 6 på morgonen? Dom kanske tänkte på alla oss mammor som kliver upp med tuppen. Igår kom mamma hit efter att hon shoppat lite i Birsta. Hon hade b.la köpt en overall + 2 mössor och ett par mjukisskor åt Ted. Tack så mkt mamma! Efter att mamma varit här drog jag, Mange, Ted och Sofia till Birsta. Tänk vad man klagar på det där stället ofta och ändå far man dit titt som tätt. Sjukt. Efter det for vi hem och åt middag sen såg vi på filmen "Knowing". Tänk att de flesta filmer som börjar bra och är bra hela filmen oftast spårar ur helt på slutet. Som om att manusförfattaren inte visste vad han skulle skriva utan bara hittade på något. Suck.. Mange köpte 3 ps3-spel i Birsta. Jag fick välja ett alldeles "eget". Efter ett tags letande hittade jag spelet "Lost". Likadant som tv-serien. Man skulle tydligen vara 16+ för att få spela spelet. Jag har inte ens lyckats klara ut "Robinson" spelet som är från 8+. Ja det låter väldigt töntigt som om jag vore helt IQ-befriad men det spelet är faktiskt väldigt klurigt. Har fastnat helt på ett ställe. Tove, som är dataspelsnörden no1, klarade inte ens det, och då är det SVÅRT.
Aja, det här "Lost" började jag spela igår efter vi sett skitfilmen. Började rätt bra men sen började det brinna ordentligt för mig när jag inte visste hur man skulle göra så jag bad Mange hjälpa mig. Han klarade det på en gång vilket gjorde mig ännu mer vansinnig. Men nu har jag klarat lite själv, tack och lov. Har dock fastnat i en grotta där en snubbe sa att cockpit skulle vara, lär ju ränna runt där hur länge som helst. Mange sa att han skulle klara ut det där spelet före mig och det får abosolut INTE hända. Jag måste klara ut det själv men jag lär nog vara 35 år när jag är färdig. Kanske därför spel är så dyra? För att för såna som mig är det en sysselsättning i 10-15 år. Äh skitsamma. När öppnar Arken idag då? Måste raca iväg dit och köpa kattmat.
Mange, Ted, Madde och Thea drar iväg till sin morfar i Söderhamn vid typ 12 så jag kommer vara hos pappa hela dan, helt i sin rätt, det är ju fars dag! Ted har såklart varit och köpt en sak till Mange också.. Hihi!








Over and out
M




Kommentarer
Postat av: ANgen

japp, samma spruta som vid 3 månader!

2009-11-10 @ 16:50:51
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Madde

Wiiiiie lillsötisen i kepa =)

2009-11-12 @ 22:10:24
URL: http://madolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback