Dopet bokat!

Publicerat: 2009-10-08 Kl: 08:32:02 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Gick just upp för mig att det är torsdag! Fan jag trodde det var onsdag.. Dagarna bara flyger iväg. Igår fick jag äntligen tag på Anna-Maria, Sveriges bästa präst. Självklart ska Ted döpas av henne, vem annars? Det blir den 5 december, utmärkt. Då hinner man skicka ut inbjudningar och planera.
Måste skriva om Ted's utveckling. I söndags (4 okt) rullade han för första gången från rygg till mage själv. Nu gör han det hela tiden så fort man lägger han på rygg. Sötprupp. I måndags (5 okt) började han lipa. Nu lipar han hela dagarna. Han tycker det är skitkul. Igår (7 okt) tog han tag i ena foten för första gången och höll ett stadigt grepp. Det går verkligen fort framåt. Jag tycker han var nyfödd nyss..
Höll på att skratta ihjäl mig igår. Ted låg på sängen, då hoppade Nicke upp och skulle titta lite. Ted lägger av värsta feting rapen rakt i ansiktet på Nicke också skrattade han efteråt. Nicke hoppade såklart ur sängen då. Hahaha!
Snart blir det en tripp ner till stan för att träffa Sofia!



Hos mormor


Lip


Hahaha!


"Kom igen nu katten.."

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: madde

Jo men jag åker ju på kryssning dagen efter tidigt på morgonen med bussen till sthlm så jag kan nog inte då ska höra med petra om vi ska ta det på fredan istället eller helgen innan om ni kan?

Haha bloggdesignen tog jag bort, såg så löjligt ut lyckte jag hehe =D

2009-10-08 @ 13:17:27
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: becca

men guuud va söt han är dååå!!!

2009-10-09 @ 22:08:56
Postat av: Morbror

Go-unge där!!

Puss puss från rock´n roll morbror! :)

2009-10-10 @ 23:36:49
URL: http://www.studioladan.se
Postat av: Angen

HAhaha...sådär gör ju Algot med tungan också, åsså tokskrattar han när han ser katten =)

läste om ditt inlägg tidigare ang när du frågat om märket efter tången kommer försvinna..ring ditt försäkringsbolag och fråga vad som gäller, hade du nån gravidförsäkring?

Kram

2009-10-31 @ 09:18:09
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback