Våga vägra IKEA!

Publicerat: 2009-10-16 Kl: 09:40:33 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Nä, nu är jag sjukt less på IKEA. Visst, det är bra priser och snygg stil men det är inte så kul att typ alla man känner har samma saker som en själv har hemma. Känns inte eget då. Jag är lite så här som person, om jag ser att nån annan har precis samma sak som mig då vill jag inte ha det längre. Får typ värsta ångesten. Hemska känsla. Men jag tror att fler känner som jag.
Ah, vad har hänt i veckan då? Det är fredag redan, fan vad tiden går fort. I tisdags var vi ute och gick hur länge som helst, tills vi nästan började frysa i knäskålarna. Sen tog jag och mamma en tripp till Birsta.
I onsdags var mamma hit med en dopklänning som Ted ska ha på sig, han var så söt i den! Efter det kom Joanna hit med sin färska lilla son Edwin, bara 2 veckor gammal. Så söt. Jag som tycker Ted är en liten bäbis, han var ju gigantisk om man jämförde med Edwin. Igår var jag, Ted och pappa i Birsta och fixade kuvert och frimärken till inbjudningskorten. Efter det åkte jag till Sofia och vi hade en liten filmkväll, så trevligt. Vi drack även årets första julmust, gott! Nu är det pissväder, jävla skit..








Over and out
M





Kommentarer
Postat av: Mats

Så härligt fina bilder på Ted. Roligt att följa honom på bloggen.

Vi hörs....ha det bra från Mats

2009-10-17 @ 23:56:42
URL: http://ufo-matsblogg.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback