Födelsedagshelgen!

Publicerat: 2009-10-06 Kl: 11:06:33 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Oj, redan tisdag. Har haft fullt upp. Inte haft tid och blogga. Ja få se nu. Just det.. Nu ska jag sammanfatta helgen.

Fredag..
Stressen var total. Det skulle hinnas med att städa, inhandlas festkläder, alkohol.. Jag genomstädade lägenheten och mamma fixade mina festkläder + alkohol efter en massa planerande. Hela förmiddan och dagen blev helt konstig. Massa missförstånd som jag inte alls gillade. Men allt fixade sig till slut. Vid 19:30 anlände jag till Anna-Karin. Hennes hår var helt amazing, ascool färg! Vi kikade lite på Idol, som för övrigt var helt värdelöst.. Men vi fick oss en jävla massa skratt! Huvudsaken det. En av dom roligaste var ju Erik.. Han förstörde "Beat it" totalt, lät som han skulle skita på sig, hahaha! Vi drog ner på stadens gator vid 00:30 tiden. Vi gick på Allstar som sög! Synd det. Man betalar 70 kr också är det inte en käft där nästan. Bara nån 35 åring på dansgolvet som inte har haft sex på 15 år. Han kom med roligaste kommentaren ever! Anna-Karin gick upp och dansade för hon var så satans danssugen. Då dansar han närmare henne och säger "ditt hår är så snyggt att jag vill komma i det.." Hahaha! OMG! Vi drog från dansgolvet fort som fan. Efter oss kom en blond brud som knackade mig på ryggen. "Hallå tjejer! Fan vad jag känner igen er. Ni är väl kändisar eller nåt? Visst har ni varit med i Idol?" "Ja det har vi.."sa Anna-Karin. Sen tittade hon som fan på mig.. "Du har nyss fått barn va?" Hur visste hon det?! Jag skulle ha frågat. Sen drog vi därifrån. Klockan var typ över 2 så vi orkade inte gå på nån mer krog för det var så jävla kallt och vi ville inte betala in oss igen. Så då drog vi på Donken. Jag tappade matlusten där, usch..

Lördag.. My birthday..
Blev inte mkt sömn, men jag tackar gudarna för att jag inte var bakis. Bra Malin att du slutade dricka vid tolv. Jag kände på mig att jag inte skulle få sova nå mkt alls. Tänkte, hur fan ska denna dag gå? Vi hade typ ingen tårta eller nå kakor. Var bara kaos. Dom där grejjorna som sitter i ugnar som ska hålla på gallret försvann ur vår ugn när vi renoverade, så man kan inte baka eller så i ugnen, eller ja, man kan ju men då kommer plåten stå längst ner hela tiden och då kommer förmodligen kakorna att vara svart uppe och helt degiga innuti. Jävla skit. Jag hade ju såklart bakat annars. Men min kära karl åkte iväg och köpte glass, kakor.. etc så det blev som ett litet kalas ändå. Min faster, hennes karl, pappa, mamma, brorsan och Susanna kom vid 13-snåret också fikade vi. Fick massa fina presenter. Madde kom vid 16-tiden med jättefina presenter hon med. Vid 17:30 åkte vi ner med Ted till min mamma, han skulle sova där. Sen kom vi hem och det var bara att sno på sig outfiten. Sofia kom vid 19-tiden. Hon fick låna en klänning av mig och vips så var hon ännu snyggare än när hon kom. Sen kom Micke, Martin, Tommy. Efter det kom Fredrik. Festen var igång och vi hade så jävla kul! Vid 22 kom Jennifer, 2 Fredrik, Jessica och Therese. Massvis med folk i lägenheten! Jävla pissväder var det. Blä! Vid 00 for vi ner på krogen. Tänkte först gå på det där nya Memento men det var sån jävla kö så vi drog till Aveny. Det var riktigt roligt där!
När vi skulle hem vid 3-4 tiden så åkte Fredrik med oss. Han bor i Skönsberg/Korsta. Helt plötsligt så ser vi massa brandbilar och poliser så taxin fick vända. Hörde sen dan efter att en pizzeria brunnit ner. Fan, det är läskigt att se sånt där.. Sen kom vi hem och det såg ut som ett bombnerslag här hemma. Vi somnade och sov och sov. Jag vaknade klockan 12 och trodde att klockan var 8, haha! Vi hämtade Ted klockan 15 och for hem. Resten av dagen slöade vi bara.

Igår fyllde min mormor år, 77 härliga år. Mange, jag och Ted var där. Mamma kom dit efter jobbet också. Vi köpte med oss en snygg blomma. Min underbara karl fixade lite saker åt mormor. Hon blev så glad över det att hon ringde till mamma på kvällen och grät i telefonen. Sötmormor!

Idag är det tisdag som sagt. Har ringt och jagat en prelle på alnö men hon är tydligen i Härnösand idag så jag ska ringa imorrn vid halv elva. Kom ihåg det Malin!

Bjuppar på lite bilder från helgen!







Over and out
M



Kommentarer
Postat av: madde

Fan vad jag ångrar att jag inte hängde med!!! =P

Vi får ta och planera en utgång snart hihih =)=)

Kram

2009-10-06 @ 12:04:28
URL: http://madolf.blogg.se/
Postat av: Therese

Hej! Glömde tacka för i lördags och all nyttig information jag fick! Är alltid intressant att få fråga ut någon som vet hur det känns osv ;P

2009-10-07 @ 10:22:12
URL: http://snuutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback