Festdjungeln..

Publicerat: 2009-10-01 Kl: 08:12:03 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Det är torsdag, jag fyller år på lördag, ska ut både fredag och lördag!?.. Åh herregud.. Ja det är mkt pyssel och planerande när man har barn, det är inte bara att sticka iväg hur som helst. Sjukt att läget är som det är. Jag bjöd in folk för 2 veckor sen och nu, så här några dagar innan, så måste jag dela upp folket i två läger. Jag sa fredag från början men nu kan barnvakten bara på lördag. Så jag har all förståelse för dom som inte kan komma på lördag. Därför får jag ta krogen med dom som kan på fredag och dom som kan på lördag. Hur ska det gå? Jag har druckit alkohol 1 gång sen jag fick Ted och har inget direkt sug att gå på krogen men nu när jag fyller år vill jag gå ut och fira det och vill göra det med alla mina vänner så då blir det på det här viset, tröttsamt men.. Det blir att ta det himla lugnt. Kroppen är ju inte riktigt van vid alkohol än.
Måste åka och inhandla en festoutfit också..
Det har varit så mkt den här veckan. Har b.la skjutsat brorsan till vårdcentralen i Njurunda. Stackarn är inte frisk än. Låter inte han sitta vid ratten när han är så sjuk. Helt svimfärdig.. Trodde han skulle svimma inne på vårdcentralen. Dom tog massa prov men det visade inget så han får leva i det här "svimskalet" ett tag till, svimningskänslan tillhörde influensan han fått. Nej det är inte svininfluensan.
Kallt som fan är det nu om dagarna också.. Kallt som fan är det i lägenheten också.. Suck..



Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Sandra

Vad fina ni är!:)

2009-10-01 @ 16:10:49
URL: http://hsandrah.blogg.se/
Postat av: Therese

Åh vilken fin bild! Ni är så söta :)

2009-10-05 @ 10:37:45
URL: http://snuutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback