Helgen som var... konstig..

Publicerat: 2009-10-26 Kl: 08:51:21 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

En rätt konstig helg har passerat. I fredags var brorsan här och kikade på Idol med mig. Min kära karl jobbade från 8 på morgonen till 22:30 på kvällen så jag var i starkt behov av att umgås. Hatar att vara själv, huva. Finns det nåt värre? Hade sjukt ont i halsen på torsdag-kväll och under fredan så jag trodde att jag skulle bli sjuk, igen. Men som tur var gick det halsonda över på lördan. Tack gode gud för det, var ju bjuden på fest. Klev upp 5 på lördagen. Hjärtat hade sovit från 18 på fredan så han var med all rätt pigg och hungrig. Klockan 8 tog jag bilen ner till mama och hjälpte henne med en sak sen gick vi och solade. Inne på solariet kom en alkis in och började prata. Han hade tagit ut 800 kr ur en automat men fick inga pengar så han var helt förstörd. Undra hur han fick för sig att gå och sola efter det? Efter solningen gick jag till frissan för att färga utväxten. Satt där i typ 3 timmar pga av att det kom massa andra kunder som ville klippa huvet av sig. Fan vad less jag blev. Höll på och somna flera gånger. Efter frissan gick jag till Gina Tricot och köpte en assnygg klänning för kvällen. Efter det for morsan och jag till bolaget. När jag kom hem hade jag inte ätit sen frukosten på morgonen så jag var bra hungrig. Mange gick upp med Ted till Brittan vid 16:30 tiden för han skulle sova där. Susanna och Fredrik kom hit vid 17 tiden och så gick vi ner och åt middag med mamma och c/o. Det blev en minst sagt pinsam middag. Ja jättekonstig stämning. Sen drog jag och Mange hem och inväntade skjuts. Jörgen skjutsade oss bort till en fest i Granloholm där Jennifer och c/o var. Det var väldigt trevligt men för vissa blev det för mkt alkohol. Efter ett tag får jag ett sms av brorsan. Tvättstugan hade brunnit där han bor så hans lägenhet var rökskadad. Helt sjukt. Stackarn. Mange drog ner till stan tidigare än oss för han skulle säga hej då till Micke som skulle flytta till England. Vi andra drog ner till krogen vid 1 tiden. Men där hängde inte alla med pga av vissa saker och vi tappade bort varandra. Jag gick runt och bar på två jackor som jag fick betala in. Kul? Nej. Sen ringde Jennifer och berättade lite tråkigheter så hon och jag drog till Max. Sen åkte vi hem. Sjuk kväll.


Mange har nyss slagit brorsan i schack!


Johan och Jennifer på festen


Jessica och Jennifer


Patrik och Stina


Johan och Fredrik


Jag och Jennifer


Grabbarna


Hehe..


Jag

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: J

Ja du gumman det vart en mycket sjuk kväll, synd att den skulle sluta som den gjorde men det var iaf mycket trevligt innan tycker jag;)vilka fina bilder hihi..kramkram

2009-10-26 @ 13:02:13
URL: http://jefinner.blogg.se/
Postat av: Madde

Hon har fått sovrummet =)

Så jag har sängen i vardagsrummet å de är ju så stort så de blev inte så tokigt =)

2009-10-26 @ 14:30:14
URL: http://madolf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback