Onödigt vetande, kanske!

Publicerat: 2009-10-31 Kl: 08:29:20 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

När fick du reda på att du var gravid? 1 september 2008

Blev det en chock? Verkligen. Jag och Mange sa "oj då" i flera timmar..

Hur gammal var du då? 19

Hade du mycket halsbränna? Ja ett tag hade jag det. Obehagligt.

Spydde du mycket? Nej men mådde rätt illa från början

Hade du mycket foglossning? Ja huvaligen, kunde knappt gå på slutet!

Ditt sf-mått som störst? I vecka 41 hade jag sf-mått 35
.
Har du fått bristningar? Bara en liten bristning från ärret där jag hade piercingen i naveln. Fick den bristningen i vecka 42. Kakaosmör från Body Shop räddade min mage, en riktigt bra kräm!

Trodde du att det var en pojke eller flicka? Pojke

Vad hoppades du på? Pojke

Gick du över tiden? Ja, 16 dagar

Födde du för tidigt? Nej

Hur var förlossningen? Ingångsatt, dålig personal, tång, katastroffsnitt. En mardröm helt enkelt! Men jag tackar Gud för att det gick bra och att vi överlevde båda två.

Blev du sydd? Inte i puppiluran men däremot i magen

Dragen med sugklocka? Nej, men 4 drag med tång

Hur många var inne i förlossningsrummet? Jag och Mange, såklart. Barnmorska, doktor, undersköterska.

Hade du någon nära med dig? Ja, Mange

Vilket sjukhus födde du på? Sundsvalls sjukhus

Hur stor var bebisen? 3764 gram och 49 lång

Vad fick den heta? Ted

Var allting värt det? Absolut!

Vill du ha fler barn? Ja, vill ha en flicka också!



Over and out
M




Kommentarer
Postat av: Angen

Hellu =)

när första tanden höll på att spicka pp hade han jätte ont i munnen, han vaknade 2-3 ggr när vi lagt honom för natten och skrek,men nu är han lite tuffare.

Har ni tänder på g?

isf blir han mer ledsen om du känner på tandköttet? trycker lite?

vi köpte flytande alvedon och smörjde in lite på tandköttet med. det funkade jätte bra!!

2009-10-31 @ 09:12:12
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Angen

HAhaha å vet du vad, såg din brors hemsida elr om de är din morbror som har musikgrejjen ute på Alnö, såg bilder..haha sen vi var där med laget och spelade in våran låt..haha en bild på mej å.

ja herregud =)

2009-10-31 @ 09:23:05
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: Angen

Okey, ja men det kan vara tänderna som är på väg att spricka upp..dom kan känna av sånt 2-3 månader innan tänderna kommer upp ut tandköttet...läste lite på internet då algot gjorde samma sak =)

haha..japp..vi var där med laget! skoj skoj!

2009-11-02 @ 09:06:06
URL: http://angenf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback