Att ALDRIG få sova..

Publicerat: 2009-09-13 Kl: 08:43:40 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Har säkert varit uppe 5-10 gånger i natt och så är det VARJE natt. Har totalt glömt bort hur det är att få sova en HEL natt och lär aldrig få uppleva det heller dom närmaste 1-2 åren. Det är så jobbigt att aldrig få sova så jag vet inte vad jag ska ta mig till. Tror jag går runt i nån bubbla på dagarna och intalar mig själv att jag är pigg, det är väl så man måste göra för att orka med. Vet inte hur länge detta kommer hålla, nån gång kommer väl kroppen säga ifrån och bryta ihop fullständigt. Har sån ångest på kvällarna när jag ska lägga mig. Tänker hela tiden "Somna nu så du får sova lite iaf.." Och där ligger jag känner hur hela kroppen fylls av en enorm stress. Dom senaste 3 dagarna har jag varit riktigt sjuk med feber och allt därtill, till och med då har man gått upp 5-10 gånger på nätterna. Det kändes som om hela golvet rörde sig och jag bara intalade mig själv att orka lite till, orka lite till. Funderar starkt på att gå och lägga mig typ kl 19 på kvällarna. Jag måste ju få sova! Annars dör jag väl.
Gode gud hjälp mig..


Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Brother

Men ni är väl två som kan turas om, eller?

2009-09-13 @ 22:09:29
Postat av: sofia

Ja precis ni är ju faktiskt två st som kan turas om lille prinsen? :) Magnus får se till att du får sömn du också gumms! komma förbi på kaffe på torsd?

2009-09-14 @ 12:10:06
URL: http://sarasofiawistrlm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback