Back to förlossningen..

Publicerat: 2009-09-23 Kl: 07:45:26 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Nä jag vill inte dit.. Jävla skit.. Nu kommer alla hemska minnen tillbaka från den 24-25 maj.. Att man ska måsta gå i den där äckliga korridoren där alla ligger och skriker för livet sitt. Usch.. Mår illa redan nu trots att det är typ 5 timmar tills jag ska dit. Madde ska passa lillfjärten medan man sitter där och lyssnar på nån sketen gam som ska berätta massa crap ur nån läkarbok. Förstår faktiskt inte varför jag ska träffa en person som inte ens var i närheten av förlossningen!? Ja det var visserligen hon som bestämde att jag skulle bli igångsatt och gjorde den där hemska hinnsvepningen 22 maj.. "Ja nu måste du slappna av för på söndag kommer dom gräva i puppan din hela tiden så slappna av nu.." Bläsch.. Kommer fortfarande ihåg det som om det vore igår. Kanske är så att dom ska röntga bäckenet som min barnmorska tror? Tro gör man i kyrkan så det lär nog inte bli så..
På lördag ska vi till förlossningen IGEN. Då ska vi träffa en av ankorna från förlossningen. Kära barnmorskan som inte visste hur hon skulle coacha mig under förlossningen.. Undra vad hon har att säga.. Såg på förlossningskliniken igår på tv. Då var det en tjej som också fick akut snitt som mig. Hennes bäbis låg precis som Ted och kunde inte vrida sig åt "rätt håll" under förlossningen så dom misstänkte att hennes bäcken var för trångt.
Äh, nu får man sluta älta i det här och ta ankorna i rumpan istället.. Gud tänk om jag får se en viss persons tryne där sen.. Gäller att tygla sig sen så inte det kommer några vakter och tar ut en från sjukhuset. Helst av allt skulle jag vilja ge en rak höger lite här och där men då får Mange hämta mig på 7:an ikväll!



Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Angen

men guuud va söt

2009-09-24 @ 10:37:36
URL: http://angenf.blogg.se/
Postat av: madde

men de var så lite så =)

2009-09-24 @ 14:29:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback