Bilbarnstolen

Publicerat: 2009-09-18 Kl: 13:34:58 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥


Pappa och jag skulle sätta bilbarnstolen i hans bil igår. Då lät konversationen såhär!

Pappa:
*Låång less suck* Det här är ju sånt där jävla skit man köper på Hobbex!!
Jag: Ja det är riktiga ratgrejjer!! *Suck*
Pappa:
Ja men den får stå såhär då, nu är den ju bra säker, den tar ju emot här i sätet om vi krockar..
Jag: Det är den väl inte! Bältet måste ju in i den där jävla skåran!
Pappa:
Vaddå för skåra!? Det finns ingen skåra här heller.
Jag: Ja men den här som går runt här!
Pappa: Nej men det går ju inte, då kommer ju inte Ted in!
Jag: Jo det gör han väl.. *Suck*
Pappa: Jaha.. eh.. ja.. *suck*.. Vi får väl göra så då!
Jag: Ge mig mer bälte då så det räcker runt stolen!
Pappa: Det finns inge mer bälte!
Jag: Nähä! Nej nu skiter vi i det här.. Vi får göra nån specialare.. Skitgrejjer!
Pappa: Men nu är ju bältet i skåran. Nu så!
Jag: Nej inte på den här sidan!
Pappa: *Suck* Äh jag förstår inte hur du menar..
Jag: *Suuuuuuck* Nä men nu har vi så här, jag orkar inge mer..

Efter vi väl hade fixat bilbarnstolen så skjutsade pappa oss till Vicky och Benji också var vi där ett tag. Sen efter det var vi hos pappa. Vid åtta på kvällen skjutsade han hem oss! En trevlig dag helt enkelt, blåsig dock..!



Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback