Hatad..

Publicerat: 2009-09-28 Kl: 13:42:23 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Ja så nu är man hatad verkar det som.. Känns förjävligt och jag tänker inte krypa till korset och säga att jag gjort nåt fel. Jag var så satans orolig och upprörd att jag trodde jag skulle slita av mig mitt eget hår. Kunde ju ha hänt vad som helst?! Hur skulle jag veta att allt var bra?! Nej lägg av nu med dumheterna. Det här känns inte bra, inte alls bra. Det var himla synd att det skulle bli så här. Jag trodde du skulle förstå att jag var himla ledsen/orolig och skulle be om ursäkt men det är tydligen jag som ska be om ursäkt.. Okej? Ah men jag tänker inte krypa till korset, jag står för min upprördhet och så skulle nog fler än mig uppträda. Absolut. Det var väl liksom ingen amöba det handlade om, eller hur?!
Ja vi får väl se hur länge detta krig ska pågå.. Sjukt tröttsamt och onödigt!


Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Vicky

Stå på Dig, gumman!!!!! Kramar

2009-09-28 @ 19:33:26
Postat av: Sofia

Du är absolut inte hatad gumman! <3<3

2009-09-29 @ 13:19:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback