Kör försiktigt..

Publicerat: 2009-09-05 Kl: 08:54:12 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Kände värsta olusten till att köra bil igår men jag gjorde det ändå. Först åkte jag och Ted till Vicky och Benji sen åkte vi till min mamma och hälsade på. När vi sedan skulle fara hem vid 22:30 tiden så fick vi nästan tvärnita på motorvägen för det var värsta bilolyckan där.. Jag har aldrig bromsat in så där hårt och fort i 100 km/h.. Riktigt läskigt.. Brandbilar, ambulanser.. poliser.. Usch.. Det var en bil som var helt sönder som var i mitträcket.. Blev lite chockad faktiskt. Sjukt att man kan känna på sig att nåt ska hända så där. Konstigt att det inte står om det i nån tidning nu på morgonen men dom har väl inte hunnit skriva om det än. Dom stängde ju av en del av motorvägen, då är det ju allvarligt.
Undra vad vi ska hitta på idag då. Vi ska iaf hämta ut ett paket med kläder åt Ted sen som jag beställt från HM.. hihi!


Ted och Benjamin


Radarparet

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback