Ted 4 månader!

Publicerat: 2009-09-25 Kl: 21:35:15 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Mitt hjärta blir 4 månader idag. Vad tiden går fort ändå.. Snart julafton för fan!
Mötet på förlossningen gick bra. Jag har läst förlossningsjournalen 100000 gånger typ så jag kunde det mesta ur den så det var bara att peppra på så att det nästan sved i ögonen på den stackars överläkaren. Haha nä då! Jag höll mig i skinnet och vi pratade och skrattade. Hon var ju inte med på förlossningen så hon har jag inget ont emot. Det finns ett ph-värde som ska ligga på 7,25 när bebisar är nyfödda. Ted's låg på 7,13, det visste inte jag.. Så det var lite "chockade" att höra. Märket han har i pannan kanske inte kommer gå bort, ska visa det för en barnläkare på BVC, tydligen, för hon kunde inte uttala sig om det. "Om inte annat så får du en liten Harry Potter pojke, hahaha!" sa hon. Harry Potter har ju ett märke i pannan. Visste inte om jag skulle skratta eller gråta så jag skrattade för att hon gjorde det.
Igår var jag, Sofia, Jörgen och Magnus i Birsta, det var jättekul. Just nu sitter jag hos brorsan och vi ska kika på film. Har nyss fått info om att Ted har somnat hos sin farmor. Första natten han sover hemifrån så jag är nervös.. Mammas hjärta. Ska röva hem han sen när jag kommer hem, hehehe..

Over and out
M




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback