Dagens bestyr i glasyr

Publicerat: 2010-04-15 Kl: 21:13:01 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Idag var jag och Ted på öppna förskolan i Skönsberg. Therese, Milla, Marie och Max och massa andra föräldrar/bebisar/barn var också där. Det var roligt. Ted lekte lite med en pojke där. Han var blyg först och ville bara vara runt mig men efter ett tag tog han och kröp runt på en liten upptäcksfärd. Duktig pojke. Han vände sig om och tittade vart jag var och log. Så söt! Efter öppna förskolan gick vi till min mormor, Ted's gammelmormor. Mamma var också där. Vi drack kaffe och fikade. Drog ner till Willys efter det och handlade lite. Ted tyckte det var så roligt att sitta i kundvagnen och skrattade flera gånger, flera personer stannade och sa att han var så söt.

Nu bakar jag en sockerkaka med 1 dl gammalt mjöl, mums!

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback