Ny barnvagn!

Publicerat: 2010-04-28 Kl: 22:00:28 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Idag slog vi till och köpte en ny barnvagn. En sulky-modell. Nej, ingen trav-sulky, utan en barnvagnssulky. Det är år 2010 och det finns modeller som heter så, belive it or not alla travkuskar. Jag är väldigt nöjd med valet av färg. Det stod mellan baby-blå/brun och svart/lime. Dom flesta hade nog tagit svart/lime men det gjorde vi inte. Varför? Jo, Ted såg ut som en åkande reflexväst. Dessutom var baby-blå/brun mer mjuk i färgerna, inte lika skrikande som svart/lime. Jag är i alla fall sjukt nöjd med köpet. Det finns t.o.m plats för en kaffe där uppe vid styret, vilket jag gillar skarpt. Vi köpte den på Mamma Mias Babyshop. Den kostar 1300 kr där. Imorgon ska vi göra premiär promenaden med vagnen. Jag och Ted ska vandra till öppna förskolan i Skönsberg. Trevligt! Ted började klappa händerna för två dagar sen och idag har det låtit som att han har sagt både kaka och tutte, även va?.


Nya barnvagnen!

Over and out
M




Kommentarer
Postat av: Jen

Åhh vilken fin vagn, dem där verkar smidiga :D Ett barn på jobbet har en liknande, och den är ju hur lätt som helst att köra runt med :D Kraaam

2010-04-29 @ 19:15:09
URL: http://jefinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback