Fransyska

Publicerat: 2010-08-16 Kl: 17:12:47 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Jobbade på en annan avdelning i fredags. Tjejen jag jobbade med trodde jag var från Frankrike för att jag hade en sån beige hudton. Haha! Har aldrig fått höra det tidigare. Tycker jag är så vit i min hy. Det var roligt att höra ändå.
Det går bra och jobba även om det är rätt tungt. Blir överlycklig när det kommer ett jobbsms. Det är så sjukt att den som svarar JA först, den får jobbpasset. Tänk vad hemskt om man råkar stå i duschen eller nåt också missar man när det plingar till i mobilen och svarar JA för sent. Man tar ju alla pass man får. Plingade till i min mobil för nån timme sen och jag svarade JA på mindre än 2 sekunder tror jag, och då fick jag passet.

Idag har jag varit ledig. Det är ju sånt fint väder idag så jag och Ted drog ut på en långprommis förut. Ted ville ganska fort ur vagnen och gå själv så jag gick med vagnen och han brevid. Och det gjorde han nästan hela promenaden utom när vi kom till en brant nedförsbacke, då fick han sätta sig i vagnen igen. Helt otroligt hur bra lillbubben går nu. Vi var ute över en timme och gick.


Snart ska vi kanske ta oss en tur till Birsta, ska äta potatismos först.




Världens bästa kille <3

Over and out
M





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback