1 steg!

Publicerat: 2010-06-10 Kl: 11:01:37 | I kategori: ♥Ted 1-2 år ♥

Imorse gick Ted och höll i sig i tv-bänken. Jag satt på golvet en bit ifrån. Helt plötsligt vänder han om och tittar på mig. Sen ställer han sig rak lång, utan att hålla i nåt, sen tog han ett steg mot mig. Jag blev helt tårögd. Nu vill min lilla ponke bli lika duktig på att springa som dom andra barnen på dagis.

Lämnade Ted på dagis kring 9 tiden. Jag var kvar i ca 15 minuter sen så tog Agneta honom i sin famn också vinkade vi hej då. Agneta ringde mig nyss och sa att allt gick bra. Ted kröp runt i sandlådan och tittade på alla barnen. En tjej bjöd honom på glass men han ville inte ha, haha! Han ska äta lunch där också ska Agneta lägga honom så han får sova i vagnen sen ska hon ringa mig när han vaknat. Annars ringer hon innan om det skulle bli nåt tok, men vi får hoppas på det bästa, sovningen gick ju galant igår så.

Jag börjar jobba nu på måndag, fick det bekräftat igår. Skulle egentligen börja den 22 juni, som dom flesta sommarvikarier men jag fick en vecka till av chefen och det tackar jag otroligt mycket för. Alla som är mammaledig vet ju att man inte direkt blir rik på mammapenningen. 2 riktiga inkomster behövs verkligen. Så nästa vecka går jag ut hårt, jobbar alla dagar i veckan utom en.


Världens bästa <3

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Viggo

Oj så stor han har blivit, och lockigt hår har han också, sötnos ^^

2010-06-14 @ 17:30:10
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/
Postat av: J

Härligt att du fick börja en vecka tidigare gumman :D Hehe då har du "värmt upp" allt tills ovana jag börjar nästa vecka hihi ;P Kramar

2010-06-15 @ 23:26:33
URL: http://jefinner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback