Jobb hela veckan..

Publicerat: 2010-06-18 Kl: 09:54:12 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Nu var det en vecka sen jag bloggade. Allt har gått bra på dagis, inne på första "riktiga" veckan nu. Det är en ovanlig känsla, jag jobbar ju som en tok den här veckan. Har jobbat alla dagar utom igår och ska jobba idag och resten av helgen. Riktiga grispass är det också, 12 timmars jobb både lördag och söndag. Huva. Men det kommer bli sååå skönt på söndagkväll när jag har gjort den här veckan. Det är faktiskt skönt att vara tillbaka på jobbet men det skulle vara bättre att bara jobba 7-16, eller 8-17. När man jobbar till kl 21 och ska upp 7 dagen efter då är det jobbigt, har rätt svårt att varva ner på kvällen efter att ha jobbat. Om Ted sover oroligt på natten blir det även mindre sömn. Jag ska inte klaga, det finns dom som inte har nåt jobb. Jag är så otroligt tacksam över att få jobba.

Har nästan precis lämnat Ted på dagis, kändes jobbigt. Ted var inte grinig eller nånting men det var jag som tyckte det var jobbigt, bara för att jag ska jobba så mycket nu i helgen så att jag knappt kommer få träffa han nåt.
Nu håller jag på och kokar potatis, ska göra matlåda. Efter det ska jag fixa lite här hemma sen fara på jobbet. Börjar klockan 12.


Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback