Juni!

Publicerat: 2010-06-01 Kl: 08:23:58 | I kategori: ♥Ted 1-2 år ♥

Long time, no see. Ursäkta bloggen. Har haft fullt upp..

Ted's födelsedag var kanoners. Han fick massor av saker, både kläder och leksaker, även pengar. Det var som ett öppet hus här hela dagen eftersom vissa slutade kring 4-tiden och vissa kunde komma innan det. Känns ovant att min lilla pojke har passerat 1-års sträcket nu. Det är mindre än en vecka kvar tills han börjar på dagis. Jag är lite nervös eftersom Ted är rätt mammig. Men det kan ju gå både bra och dåligt. Han kanske inte alls är mammig på dagis, han kanske tycker att jag är typ "töntig" när vi väl kommer dit och vill att jag ska gå på en gång. Vad vet man liksom? Eller så är han mammig första dagarna och sen bara släpper det.

Vad har hänt mer sen sist?

I fredags var jag, Susanna, Marre och Ellenor och åt på Biteline sen gick vi på efterlängtade filmen "Sex and the City 2". Det var en jättetrevlig kväll.

I söndags var det mors dag (andra året för mig). Först var jag och Sara på Birsta i typ 3-4 timmar. Kände oss som slitna gammkärringar efteråt. Vi blev helt slut! Haha! Jag köpte en fin tavla till mamma och la den hemma hos henne som en överraskning (hon var nämligen i Stockholm). Efter det for jag till mig kära mormor. Vi kikade lite på Elitloppet och drack kaffe. Trevligt. Sen åkte jag till Manges mamma Britt-Marie och fikade. På kvällen hade jag och Mange filmkväll. Mysigt!

Igår gick jag till stan och träffade mamma. Vi drog våra lurviga på stan. Jag köpte lite kläder till Ted. Vi gick till henne och drack kaffe. Brorsan kom dit, han skulle till tandläkarn och passade på att hälsa på oss innan. Jag och Teddan gick hem. Herregud vilken bra kondis jag har fått. Gick utan problem till stan och hem, 8 km med andra ord. Fick en hel del färg efter den promenaden också. Härligt.
När jag kom hem åt vi lite middag sen gick jag ut och gick med Sofia. Vi promenerade typ 4 km.
Idag har jag bra träningsvärk i benen. Skönt.

Ted var dålig i magen igår. Fick byta blöja typ 6 gånger. Hoppas hans mage är bättre idag!








Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Viggo

Snygg hakklapp Teddy har, en riktigt tjusig kille ^^

2010-07-01 @ 17:14:29
URL: http://viggovarnamnet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback