Busunge

Publicerat: 2010-03-24 Kl: 17:12:32 | I kategori: ♥ Ted 0-1 år ♥

Ted är en riktig busunge. När lär sig barn att nej är ett nej? Ted bara flinar/skrattar när jag säger åt honom. Han ska klättra upp på precis allt, försöka riva ner allt.. etc. Och fort går det. Han är nästan kryper nästan lika snabbt som katterna travar nu. Min lilla pojke börjar bli en stor pojke. Idag var pappa här på besök. Vi tog en promenad till Birsta. Jag trodde det skulle ta typ 15 min att gå dit. Det tog 25-30 minuter. Sen så var det uppför hela vägen hem. Men bra träning fick vi. Ted sov ingenting under promenaden. Typiskt. Han som nästan alltid sover under promenader. Utanför ICA Maxi stod en karl och sålde munkar. Precis när vi kom ut från ICA så var det en karl som hade köpt munkar. "FAN VAD GOTT DET SKA BLI!" skrek han. Haha!
Nu ska jag och Ted bada. Stänka ner precis HELA badrummet.


Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Jenny

Lite som en valp-chico då med andra ord ;)

Näe, visst är det konstigt dehär med hormoner, det vore ju ganska skönt att slippa dom vissa dagar vill jag lova! Hoppas ni mår bra!

2010-03-24 @ 19:35:53
URL: http://urpluggad.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback