Bajs

Publicerat: 2010-11-03 Kl: 20:47:26 | I kategori: ♥Ted 1-2 år ♥

Ted lärde sig säga bajs igår. Det låter så gulligt när han säger det. Imorse satt han i mitt knä och skulle läsa sundsvalls tidning för mig. Allt i tidningen hette "pappa" och "bajs". Haha! Det var riktigt roligt. Det är mycket råplugg just nu. Har massor med uppgifter + en tenta v50. Sen jobbar jag extra också. Fullt upp med andra ord. Ted har en tand på G (jag som trodde att alla hade ploppat fram). Igårkväll och nu ikväll har han varit jätteledsen och dregglat värre än en hungrig hund. Han har även varit lite rödblommig också har han petat/bitit med fingrarna i mun. Måste vara en tand. Nu har han somnat, får se hur länge han sover. Igårnatt vaknade han mest hela tiden, även fast han sov mest i vår säng. Lillgubben.

Over and out
M



Kommentarer
Postat av: Anonym

haha .. ;) bajskul. ;D puss.

2010-11-05 @ 21:09:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback