Ted

Publicerat: 2011-08-23 Kl: 22:00:27 | I kategori: ♥Ted 2-3 år ♥

Ted utvecklas hela tiden och det är så underbart! Han pratar mer och mer, härmar det man säger (gäller att passa sig!), och tar efter hur man rör sig ibland. Om det är någon på tv som dansar då ska han försöka härma den personen. Han är verkligen gosigast och gulligast. På dagis har han några favoritkompisar som han leker med och det är så roligt att se när dom leker och pratar tillsammans. Småfolket! Det bästa han vet är att vara med pappa på jobbet och titta på alla lastbilar, att få vara med och köra lastbil med pappa det är som JULAFTON för Ted. Man verkligen ser hur det lyser i hans ögon och att det pirrar i lillmagen. Igår tvättade vi min bil på Manges jobb och Ted blev så till sig av alla lastbilar att han började säga laftbilen istället för lastbilen. Det lät så gulligt att jag höll på att skratta ihjäl mig. Går inte att beskriva. Älskade Ted, jag älskar dig mest!

Over and out
M



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback